Якщо товар виявився неналежною якістю внаслідок виробничого шлюбу, покупець має право повернути його або обміняти на аналогічний товар за наявності на складі або ми його просто переробимо. Вимога про заміну товару задовольняється протягом 14 днів із моменту його отримання покупцем.

Обмін та повернення товарів

Вся продукція виробництва компанії Gruar відповідає високим стандартам якості та безпеки. Однак, непорозуміння трапляються у будь-яких сферах, тож у компанії розроблені алгоритми обміну та повернення. Якщо ви випадково додали в кошик зайвий товар, виявили дефект при перевірці посилки, менеджери компанії зроблять усе можливе, щоби розв'язати проблему. Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів після доставки замовлення, згідно з Законом України «Про захист прав споживачів».

Обмін та повернення товарів з металу

Вимоги до товару, котрий потрібно повернути

При отриманні посилки обов'язково зберігайте гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату, адже вони потрібні для оформлення обміну чи повернення продукції.

Серед інших вимог також:

  • товарний вигляд товару та пакування продукту не пошкоджені, всі ярлики збережені;
  • на товарі немає слідів користування, подряпин, сколів, потертостей;
  • продукція запакована в упаковку аналогічно, як і при отриманні.

Щоб допомогти менеджерам швидше зорієнтуватися, яким чином повернути гроші чи обміняти товар, можете коротко описати ситуацію. Також бажано прикласти фото чи відео товару, який ви хотіли б повернути чи обміняти — листом на електронну почту gruar.product@gmail.com.

Пам'ятайте, що кожен випадок повернення індивідуальний та розглядається окремо. Щоби вашу заявку розглянули оперативно, зв'яжіться з менеджерами в період з 9 до 18 години в робочі дні, за телефоном +380950050025.

Як повернути товар безпосередньо в магазин?

Для цього потрібно попередньо зателефонувати та попередити, також можна написати на електронну пошту, доклавши фото товару та чеків.

Далі алгоритм дій такий:

  • написати заяву на обмін чи повернення;
  • принести чек з магазину, котрий ви отримали разом з товаром;
  • принести товар у не пошкодженому вигляді, у пакованні, в котрому він був відправлений.

Обмін та повернення Компанія Gruar

Як відправити товар «Новою Поштою» (JustIn, Meest)

Попередньо зателефонувати за вказаним номером, щоби попередити що ви збираєтесь відправити товар, отримати адресу для повернення.

Далі написати заяву на повернення, докласти чек із магазину, відправити товар, котрий відповідає вимогам, вказаним вище (без слідів користування, подряпин, сколів).

Повернення грошових коштів чи повернення товару відбувається протягом 1-2 робочих днів, але не пізніше семи робочих днів з моменту отримання товару на склад.

Коли ви отримуєте посилку, важливо перевірити цілісність її упакування, відсутність механічних пошкоджень в момент отримання. Якщо ви виявляєте пошкодження, потрібно скласти акт на отримання страхової суми компанією перевізника. Непередбачувані ситуації можуть виникнути незалежно від нашого бажання. Тож якщо виявите щось підозріле, сконтактуйте з менеджерами компанії.